DM 6
Posted on: Wednesday, 8 June 2011 |



yawhhh , hari nie birthday ashwad , boom boom boom !! haha , dia adik nombor 3 aku . okay , usia dia baru sahaja mencecah 11 tahun , nakal ouhh dia nie :) dia kawan gaduhh aku di rumahh , haha , kau ada , begusti , perang mulut , perang badan semua dengan dia ,, kekadang bengang aa jugakk ! sakit hati kutt ~ huhh ,

tadi siang , makan tengah hari kfc kau tahu ?? abah yang belanja , haha , hebat kann makan siang kfc ? kami orang barat ! huhh ! poyo sekejap :) hehe , okayy ,, masa pun berlalu lahh kann , dia punn malas nak tnggu lama lama , kann ? petang pulakk , abah keluar pergi beli kek sokelatt :) ahha ,

acctually , bulan 6 birthday abah dengan ashwad , biasa kitorang sambut sekali , senang ,.. tak payah banyak kali kann , nanti membazir ,, tp bila dah sampai tarikhnya ,, kitorang wish laa jugakk ,
so , tadi sambut jugak birthday abah :) hehe , 




okay , mari nyanyi lagu mehh ,

happy birthday to you ,
happy birthday to you ,
happy birthday to abah & ashwad ,
happy birthday to you ,

taraaa , till then , see yeahh :)

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman