DM 10
Posted on: Friday, 10 June 2011 |



HAHA , okay .. tengok blog aku dahh cantik kann ? hahh ! jangan cemburu melantun lantun okay :) aku tak tau ape fasal sekarang aku minat colour pink ! huhh ! feninn kepala macekk lahh .. hehe , mane pacek nie ? mintak urut kepala macek pakai hammer :) maklumlahh migrain .. huhhhuuu .

macek takde benda lahh nak cerita . macekk memang tengah sakitt kepala nie hahhh ! macam nak pecah kau tahu ! uhh ! ehh , bytheway .. nak cakap . jozan punya lawak tadi memang best gila ! that's why lahh kepala aku sakitt , gelakk banyakk duhh ! perghh ...

chupp chupp , otak aku dak sangkut , dah ada barah otak dah nie :) hehe .. till here , bubbye :)

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman