DM 14
Posted on: Saturday 25 June 2011 |




assalamualaikum . heyy , first thing nak cakap aku dah lama tak update blog :) maaf okay , saya sibuk dengan sekolahh ! hmm , dekat sekolahh takde apa apa punn yang terjadi - cuma hari tu aku kena tumbuk jerr , adelahhh benjol sikitt :) seronokk whats ! kau tak rasa jangan nak banyak bunyi yer macam tikus :) haha , abaikan lahh !

okayy , perenggan baru nie aku nak cakap , hari khamis hari tu bersamaan 23 haribulan jun 2011 :) hari paling bahagia lahh kann , member-2 aku semua seronokk belaka laa weyh :) haha , sebab apa ? sebab hari tu kitorang kerja part time satu hari ? kerja sebagai pramusaji :) huhh , walaupunn penatt , pelbagai aksi dan pose-2 seksi yang diberikann :) nak tengok lagi 460 keping gambar lagi , bukak facebookkk aku :) see yeah .





Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman