DM 2
Posted on: Wednesday 1 June 2011 |



kalau dah sayang , cuba lahh cakap , jangan lahh nak malu malu macam ape lagi . takut nanti terlepas kan ..

okay , mulakan cerita .

28 mei 2011 adalah tanggal keramat buat sahabat aku yang lebih aku kenali sebagai kakak :) she's taken by abang , haha , malam yang sangat indah aku rasa untuk mereka . bayangkan , seminggu kut kitaorang tak bercakap gara-gara aku yang cari masalah :) *hah , aku pun terlibat in this case*

ouhh , rupanya , si abang sudah decide yang malam ahad dia nak melamar kakak saya , ouhh , sangat lahh romantik , yang penat nyer aku , sebab asyik jadi orang tengah jer , upah ape pun tak dapat ! huhh ! lain kali taknak tolong kamu dua orang okay , nak merajukk :(

okay , aku tahu si abang sangat sayang love love dekat si kakak <3 semekar bunga di taman rashidah :) huhuy ..
dari hujung tahun lepas abang tunggu kakak , cuma kakak yang tetap pendirian , 
taknak dilamar lagi , tapi entah macam mana , pendirian kakak goyah sikit time malam ahad tuh ,
ouhh , takpe takpe .. mungkin itu yang terbaik .

aku sebagai adik yang kadang kadang boleh diharap dan kadang kadang tidak .. akan selalu mendoakan yang terbaik untuk si kakak dan si abang :)
aku sayang apa dua dua mangkuk nie , *hahh , dorang marah aku panggil mangkuk*
alahh , takpelahh , sekali sekala .. bukan selalu .. lepas nie , tak bolehh laa nak lepak lepak
macam dulu , kannnnnn ?

lastly , adik harap kakak dan abang always happy , jangan gaduh gaduh !
saya tak suka , kalau gaduh , dua dua aku taknak tegur lagikan bercakap :) okay ! ingattt !
and one more thing , i miss both of you !

cuti lama betul lahh , tak suka ! 

kbyee :)


Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman