DM 11
Posted on: Friday 10 June 2011 |



nampak tak teddy tu cakap apa ? I sure miss you a lot ! huhh , bosan gila hari ini . chat dkat facebook pun macam nak taknak jew , sedihh lahh macam nie .okayy , school holiday akan melabuhkan tirai --' sumpah aku tak suka ! kau tahu kenapa ? buat bebudak yang stay hostel vduhms :) *mention to form 5 okay , kitorang kena balik sebulan sekali ! crazy whatt !

tahu lahh nak spm ! grr ~~ gila betul , mesti rindu dekat semua orang , baik orang gila or tak gila :) hehe , kau apa tahu ! hahh , yang tak stay hostel tu jangan nak gelak sangat laa kan ! korang punn sekolah jugak nanti hari isnin ! okayy , jangan nak riak sangat , entah entahh homework punn korang tak buat lagi ..

okayy , i miss my roomate :) i miss my dorm :) her name is cempaka :) i miss my kakak & abang :) tapi yang paling aku rindu is teacher rozita :( who's gonna teach us english hahh ? siapalahh guru bertuahh yang ajar aku nanti :( huyyyaihh , nak menangis rasa .. teacherr ,, do you here me ?? i miss you a lott !

okayy ,, relax zack . nanti contact teacher okay :) okayy .. till here . see yeahh . nak menangis sekejapp .. huwaaa !! mummyyy , i need your shoulders :"(

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman