DM 5
Posted on: Wednesday 8 June 2011 |


apa itu sayang ? apa itu cinta ? for those yang dahh berkali kali tukar buayafriends tuhh , mesti tau kann apa tu sayang , apa tu cinta ,, bukan ? haha , kerr still tak tahu ? korang main bantai je sayang and cinta seseorang ?
suka hati lahh , cek bukan mak angpa dan pak angpa :) cek cuma nak habaq jaa :) jangan marah haa ~




okay , ini based pada cerita aku , senang sikit kann , bagi aku , sayang tuh sakit sangat ,, bila dikenangkann . aku  tak tahu kenapa , pedihh sangat hati kalau kadang kadang aku teringat pasal sayang , for sure , mesti ramai pernah tempuhh benda nie semua right ? atau mungkin ada yang lagi dasyat sakitnya dari aku . siapa tahu , kann ? orang pandai berkata , tapi dorang taknak merasa , ehh ! sape je yang nak merasa hati disakiti , *cehh , dahh macam lagu rossa lahh pulak , kann ? hati yang kau sakiti ~~

okayy , macam aku , aku mudahh sayang orang .. and aku tak mudah lupakan seseorang .. untuk lupakan seseorang , aku ambil masa 2 hingga 3 tahun okay ! korang tak percaya , pergi tekan button merah atas tuhh ! 
now ! haha , tak tipu ,, now , alhamdulillah , totally aku memang dah lupakan dia :) senangnya dalam hati ~~aku rimas kehidupan aku dikongkong ! aku bukan budak budak lagi lahh ! tak payah nak bajet nak care aku mengalahkan mak ngan pak aku ! ang pie jaga diri angpa dulu , baru ang mai jaga aku naa !

ehh , korang tak bosan ke , buayafriends korang tuhh dok mesej sana sini , tepon sana sini , misscall lahh , apa lahh ! heyhh ! ppffttfp !! bolehh jahanam lahh , jujur lahh , aku pernah jugakk bercinta beruk macam korang , tapi cukup lahh ,, dah tinggal dalam tong sampah dahh punn , tak kuasa aku nak ingat orang macam tuhh ! *apa ? kau nak marah ? sikit punn aku tak kesahh laa dude ! selalu aku tanya kengkawan aku , mati ke takde buayafriends ? dorang kata , mungkin , ~~ hello kawan ! aku tak mati punn takde jantanmacholahh dalam hidup :) masih sempurna sistem pernafasan aku , tak ade punn kene asma ke , lelah ke bila takde buayafriends ,, hahh !

do i care if buaya buaya dekat luar tuhh nak marahh ! nak kata aku berlagak ? tang mana berlagaknya ? maaf lahh andai ada yang marah dengan penggunaan buaya untuk boy kann , aku tak kata semua lelaki , ade ke aku kata ? takde kann ? so ,, bawak bawak bersabar sikit sapa yang tak terasa tuhh ,, yang terasa , nasiblahh ,, kalau dah terasa , tak geti geti nak berubah , tak bolehh nak buat apa dahh lahh ! orang selalu kata , people can change ! so , prove it :)

for those yang ada couple couple yang hensem ++ lawa tuhh , jagalah mereka tuhh baik baikk :) tak payah lahh buat partner korang tuhh macam laki / bini korang , dia ada kehidupan dia , engkau ada kehidupan kau ! okay , betul takk apa yang aku cakap nie ? aku tak suruh korang break ke ape ke , after bace entry nie , jgn nk salahkan aku bila baca nie pulakk , ini cerita aku :) kalau tak bolehh terima , just abaikan , jangan kau simpan dalam memori kepala kau ~~

for the last , aku mintak maaf andai ada yang marah membara bara , fuyyuhh , *dah nak meletuss tuhh ! hehe . guraugurau ,, kita kann kawann , mane bolehh gaduhh , aku nasihat je ,, sayang kann , taknak lahh nanti tahu tahu ade dahh yang anak 2/3 orang , taknak lahh tahu tahu ada yg dok tengah memboyott perutt , okay , aku sayang kawankawan aku , *tak kisah punn kalau takde orang nk sayang aku* jujur !


pintu hati aku tak tebuka lagi untuk bendabenda nie :) so , sesapa yang nak aku bukak hati aku nie , korang nyanyi dulu lagu armada - buka hatimu :) haha , okayy , kbyee -___-




Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman