DM 3
Posted on: Friday 3 June 2011 |


jauh berjalan , luas pengetahuan ,
haaa , aku berada di kuala terengganu sekarang .

perjalanan bermula dari port dickson , menuju ke gambang pahang .
terkedek-kedek kereta nak sampai sana ,
HAHA , finally sampai jua , aku mandimandi dekat gambang :)
best kau tauhh ,
mandi lamalama sampai kecutkecut semua :) huhh !

perjalanan diteruskan ke kuala terengganu ,
yawhh , kawe menginap dekat hotel sutra :) aku dah sampai tengganu ! mu bila lagi ??
kecek ganu pulokk :)
HAHA ,

haa, sampai situ lahh dulu ,
nanti update lagi ..

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman