DM 7
Posted on: Wednesday, 8 June 2011 |


setiap kali menulis surat , pasti korang akan akhiri dengan sebuah tandatangan . tandatangan adalah sebagai sebuah bingkisan nama yang disimpulkan menjadi sebuah tanda, ringkas dan unik . sejauh mana tandatangan korang terletak elok , ada maksud di sebaliknya , jom check it out bebe !

1. satu garisan di bawah tanda tangan
korang adalah seorang yang sangat yakin . personaliti yang hebat adalah kekuatan diri korang . selain itu , korang jugak agak mementingkan diri sendiri . percaya bahawa kebahagiaan dalam hidup sangat perlu . tidak perlu risau jika ada sebarang masalah kerana ramai yang akan datang membantu . sikap ceria korang amat menyenangkan semua orang yang ada . btw , sentiasa beringat dengan sikap suka memendam korang tu .

2. dua titik di bawah tanda tangan
korang seorang yang romantik , aww , terkenal dengan sikap yang menyenangkan , korang mempunyai ramai kawan . ops , mudah bertukar pasangan mcm tukar baju ? korang seorang yg nakal dan juga agak suka mempermainkan perasaan org lain . bagi kaum Adam, korang amat memilih kecantikan dan bg si Hawa pulak , korang seorang yg sentiasa berusaha untuk kelihatan cantik . dengan daya tarikan korang , korang mudah menarik perhatian orang untuk berdamping.

3. satu titik di bawah tanda tangan
korang kelihatan cukup mudah dan tenang , korang seorang yg sangat penyabar dan sentiasa tenang dalam menghadapi dugaan , namun , jika sesekali kepercayaan korang dikhianati , korang mudah untuk hilang kepercayaan pada orang lain . korang sering bosan dengan sesuatu dan tidak suka kekal lama dengan sesuatu benda. selain daripada cukup bergaya , korang jugak bercita rasa tinggi ,


4. tanda tangan ikut ejaan nama dengan huruf yang jelas
korang ternyata seorang yg sangat baik . korang boleh menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan atau dengan siapa saja yg korang berurusan . korang sngt disenangi ramai . korang jugak seorang yg berani mengambil risiko . selain daripada tegas dengan pendapat sendiri , korang seorang yg agak panas baran , ada semangat yg tinggi dan korang jugak seorang yg berbakat .

haha , tu serba sedikit pasal signiture korang kann .. aku punya yg last sekali .. hehe , baik ke aku niee ??? tu merunsingkan sikitt pale hotakk macekk nie :) yeahh , aku panas baran bila ada orang cari pasal ,, aiyyakkk , lu langsi , lu mati ! haha , till then , kbyee ,

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman