DM 17
Posted on: Friday, 5 August 2011 |


Sini , marilah ke sini . Mari aku cerita tentang satu rasa yang maut tak kira . Marilah pasang telinga , dengar dan hayat apa aku nak kata . Ini bukan omong kosong , ini cerita benar benar saja .

Ohh yaa , nama aku DEATH . Mesti kau terkejut kan ? Itu diri aku . Nama aku DEATH . Jasad saja punya fungsi tapi hati dah lama mati . Jadi kau boleh panggil aku DEATH . Senang cerita .

Selama aku hidup atas muka bumi ini . Selama ini juga aku tak jumpa rasa tenang yang abadi . Aku punya rasa , simpang siur jadinya . Tak tetap . Suka berubah rubah . Buat aku rasa nak muntah . Itu aku .

Sekarang , jasad saja ada . Tapi nyawa , entah ke mana . Rasanya terawang awang atas langit sana . Tergantung gantung . Antara hidup atau mati . Aku sendiri tak pasti . Jasad ada , nyawa tiada . Kalau kau , apa kau buat yaa ?

Aku tak mampu dah nak ratap ratap meraung bagai . Yang aku mampu . DIAM . Aku hanya mampu pandang tanpa bisa bersuara . Seksa kau tengok aku begini ? Aku yang hadap , kau takkan faham . Ohh yaa , maaf . Kau tak mampu nak rasa pun kan ?



tf

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman