DM 19
Posted on: Friday 5 August 2011 |


manusia , semuanya punya hati bukan ? hati yang tanggung entah berapa juta rasa . manusia , semua punya rasa kan ? rasa yang letaknya pada hati juga . hati yang pada aku , yang aku punya . sangat rapuh . yaa , RAPUH .

hati aku tak milik bahagia . hati aku juga tak jumpa gembira . yang hati aku tahu , kecewa . itu satu saja rasa yang jadi teman sejati yang aku rasa dah sebati dalam diri . aku jadi lali pada rasa yang satu ini . rasa hampa bilamana kau dah serah segalanya kemudian dicampak begitu sahaja tanpa secebis simpati sekalipun .

kalau aku nak cerita tentang rasa , tak mungkin akan ada siapa yang mengerti . kerana hati aku , hati kau , hati dia atau hati siapa jua . tak akan sama rasanya . hati aku , dah dimamah rasa . hati aku , tinggal serpihan cuma . hati aku , tak punya rupa .


p/s ; aku lah itu . kalau kau singgah mana mana lorong sunyi , aku mesti ada .

tf

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman