DM 18
Posted on: Friday 5 August 2011 |


sumpah aku rasa fucked up gila . sumpah aku rasa nak koyak koyak saja jiwa . sumph aku rasa bunuh diri tuu pilihan hebat tamat riwayat rasa . sumpah aku nak campak campak diri aku . sumpah aku rasa nak mati .

aku tahan air mata ni . tak nak bagi siapa nampak aku punya sedih . aku tahan luka ni . tak nak bagi siapa nampak aku derita . aku tahan rabak hati ni . tak nak bagi siapa nampak aku goyah .

Ya Tuhan , KAU bantulah aku . Aku dah tak mampu nak tanggung rasa . Aku dah tak daya . Tarik nyawa aku pergi . Aku betul betul rasa dah mati .


p/s ; Ohh yaa , aku memang kejam .


tf

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman