DM 24
Posted on: Saturday 6 August 2011 |


ikha , tolong accept the fact that . HE DOESN'T NEED YOU .

kau masih tak faham kenyataan itu kann ? kau masih tak dapat terima hakikat itu bukan ?

ya ! aku masih tak kuat . aku tak mampu . aku tak hebat . seksa kau tahu ? sakit kau tahu ? sesungguhnya , hati aku masih pada dia . dia yang dah lupa yang aku ini masih wujud . aku ini masih ada .

YA ALLAH . kenapa harus rasa ini bertamu dalam jiwa . aku ingin bebas . tanpa ada bayangan dia . tak tertanggung rasa ini . rasa rindu yang menggunung , rasa kasih yang seluas lautan , rasa cinta setinggi langit .
seolah olah aku tak punya ruang untuk menghela nafas tanpa dia YA ALLAH .

aku ingin rasa ini pergi . aku ingin rasa ini kosong . aku ngin rasa ini hambar . aku ingin rasa ini MATI .

aku tak tahu bagaimana kau mampu hidup dalam dunia kau . aku tak tahu bagaimana kau boleh bergelak ketawa bersama mereka . apa kau tak punya rasa bersalah pada aku ?

mudah berkata dari melakukan . aku berdoa agar kau terus dikecewakan oleh insan yang kau kata kau cinta ! kerana insan macam kau tak layak untuk hidup bahagia . kerana itu kau rasa sakit yang kau hampar pada aku . bukan aku kejam , tapi aku hanya mahu kau hidup sepertimana aku jalani hidup aku .

konklusi ; bukan HAK aku .

tf

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman