DM 15
Posted on: Friday, 5 August 2011 |


Ikut suka kao lah nak judge aku apa . Ikut suka kao lah nak mengata apa saja . Ikut suka kao lah nak anggap aku macam mana . Kao tahu cerita sebelah pihak saja . Yang lagi sebelah ni , kau judge membabi buta . Its okay . Aku faham . Kao tak tahu cerita sebenar . Jadi , aku akan senyap saja . Aku cerita panjang lebar pon , kao menang kan dia jugak . Yee lah , nama pon pujaan hati kao kan ? Aku iyakan saja lah . Aku tak akan membangkang . Aku akan simpan dalam-dalam . Biar mamah busuk sekalipun , hati aku . Apa kau tahu . Kao tahu buta buta salahkan aku .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman