DM 28
Posted on: Thursday 15 December 2011 |




hai kawan . lagi up entry baru . kali nie up entry baru bukan sebab apa ehh ? bukan dia someone special ke apa ! cuma kawan penyakit hati :) huhh ! okay , for your information . si dia cabar aku untuk up entry pasal dia ! aku takde hal lahh menda-2 nie sume ~ relax , kejap jea lagi , aku setatt citer pasal kau ehh ?

okayy ! set ! mula ~

nampak gambar kat atas nie ? huyyaihh ! comel sangat lettew ? menyampah adele . dia yang diatas adalah kawan penyakit hati yang terunggul di facebook and handphone . kahkahkah ! dia nie memang , kalau sehari tak buat aku sakit hati , hidup dia tak senang kut ~ lalala ~ setiap masa nak cari point gaduh . ape kehal tah ? sikit-2 tu , sikit-2 nie ! sepakk kang !

hmm , hassan nie baik lahh . *jugak* :) nyihihi . dia okay lahh . *jugak* sorry ~ alah senang cakap semuanya okay lah . cuma habit dia buat aku sakit hati jea tak pernah nak okay . best friend ever . kot :/ haha . seronok kenal dia . aku tak tahu mana datangnya dia ? dari bulan kut ? ehh tak , bintang kut ? ehh ? mana-2 lahh hassan awak datang , awak tetap kawan saya yang paling + sangat busuk = comel :) haa , suka lettew , cover wak cover .

dah-2 , cukup pasal dia ehh ? kalau nak kenal dengan dia . cari dia dekat facebook aku ~ pandai-2 lah cari sampai jumpa :) okay .

p/s : hassan kalau baca nie , jangan marah . saya gurau jea :) kbye ~

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman