DM 30
Posted on: Sunday 18 December 2011 |


okay . hari nie aku nak up entry pasal kawan-2 lah . aku mungkin tak sebaik kawan-2 yang korang pernah ada . aku mungkin tak sejahat kawan-2 yang korang pernah ada . so senang cakap aku ada ditengah-2 kan ? jangan tunjuk middle finger okay ! nanti aku balas ! kahkah ~

# JADILAH TEMAN YANG HADIRNYA DINANTI DAN PERGINYA DIRINDUI KERANA MENCARI TEMAN YANG SETIA DAN JUJUR IBARAT MENCARI SEBUTIR PERMATA DISEBALIK TIMBUNAN KACA #



this is azira . most people know her as rara and xera . she is my sister *kononya* :) dekat sekolah je lahh . dia terbaik buat aku . susah senang aku dia ada . btw , aku mintak maaf if ada mengata belakang sebelum nie , adat lahh manusia semua ada buat salah . btw , i really want you know this ! i really love you untill i die kakak :P



this is syarinawati . sibecok yang bercakap non-stop :) most people know her as cece and rina . dia kawan meja sebelah aku . mak oihh , pot pet pot pet dia buat aku tak boleh focus dalam semua kelas :) haha , tipu-2 . dia pendengar setia hati aku . aku nanges aku gelak semua dekat dia , sampaikan nak menyumpah orang pun terlepas dekat dia dulu , alahh , aku tahu dia okay jea , she's open minded , iknow it <3 i miss you cece .



HAHA , ini megat and mesot :) yang sebelah kiri anak megat yang sebelah kanan aida mesot :) budak hot nie dekat sekolah ~ wee .. mereka kawan aku . walau pun kami tak rapat tapi kami saling memerlukan antara satu sama lain ! caitt , apa poyo sangat ayat kau nie zack ? macam wan dia pembikin hati aku tertawa dengan gelagat dia , dengan pelat-2 dia tu :) haha . aida pulak aku suka tengok gigi dia , macam vampire dow .



sobsob :'( buat anak mama yang dirindui sekalian ? korang sihat takk ? mama rindu nak dengar suara anak-2 mama . dah lama mama tak dengar si kecik membebel , si alyn dengan aksi 18 tahun ke atas tu , si gegeh dengan lagu rakyat kedahnya and si syahanah dengan chucky nya . aku rindu tu semua ? siapa lagi yang kentut besepah kalau bukan g3g** haha ! siapa lagi si peminat lagu omputeh kalau bukan syahanah and aku , siapa lagi dengan tarian tak senonok kalau bukan alyn and kecik ? uwaa ~ sekolah lahh balik ,

hmm , semua nie tinggal kenangan jea yang pasti , andai dapat kuundurkan putaran dunia ~~ acecece :P okay . done with thei story . untuk yang tiada dalam nie , jangan terasa or terkecil hati , aku masih ingat korang semua .

sini aku senaraikan kawan-2 aku *yang mana ingat* :P

-> izzah farhana
-> eddahanie
-> siti fatimah
-> siti aisyah
-> sharifah
-> syahirah samingan
-> afiq yazid
-> zared
-> angah
-> puyu
-> ismail
-> najmi + azwan
-> emon
-> amal
-> zafirah

wahhh , banyak lagi dow , tapi aku ingat :) nanti aku senarai lagi , chaoo . assalamualaikum .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman