DM 32
Posted on: Thursday 22 December 2011 |


okay , aku menaip seperti zack the typewritter ! mwehehe ! sejak kapan gua penaip ? sukasuki jea letak nama sendiri pulak tuh ==, apa pun tak molehh zack nie . hari nie , cuaca baik . tak panas tak sejuk . tak hujan tak terik ~ biasa . perjalanan darah aku yang mengalir juga baik sebab minum air kosong berbotol-botol . mampus lahh gemuk air ke apa , mak apak kau punya duit ? so , just shut up and smile :] *like this . tq

nak bercerita . aku tak tahu topik apa yang nak dibangkitkan . takkan nak copy sana sini . tak original lah kawan . haa , hm . nak story pasal someone boleh ? perempuan nehh ~ she's cute , she's pretty , she's handsome like me . ehh what's ? she's kind even we ever meet :'/ *shahdu pulak . baru malam tadi aku chat kakak nehh . tak sangka pun jahh kakak nehh balas IM gua :] bangga bhai berbulu-bulu . hikhik



yes , aku cukup yakin lagi pasti . korang mesti nak tahu dia ini siapa kan ? ataupun korang sudah tahu dia siapa :] here , me present you kakak anis mihidzir a.k.a NYOT :] haha . haa , ada lettew yang kata ouhh dia nie ! ouhh dia ke yang blogger paling comel tu ! ouhh dia ke yang ada bibir munggil macam anjena jolie :] kahkahkah . segala ouhhh semua keluar . maklumlah semua nya punya darah jenis O ! sebab tu ouhh panjang kann ? hm , bact to the topic .

kakak nie , menurut dari istilah aku : dia seorang yang hyper ! gelak sampai tak hengat dunia dia lahir mana . *bajet macam pernah jumpa . dia sangat baik . dah lah comel . handsome pulak tuh . macam mana lahh aku tak terpikat dekat kakak nie . *i'm not LESBIAN :] *kang jahh marah nehh ! mwehehe



guys . kakak nehh memang tak boleh hidup rasanya tanpa abang ajjir ahmad disisi . eeyyyu . *ampun-ampun . kak , sumpah akak suwwweet muwwweet gila dengan abang aj nehh . biarpun ramai yang dengki , (sebab jelous) sama lah kann , ape-2 lahh . tapi kakak nehh memang sabar gila lah . kalau tak sabar dia curahkan segala air liur dekat blog tersayang dia tuh :) kau tak percaya ? pergi selak tudung dia , ehh pergi selak helaian blog dia :] k ?



haha , lumrah kehidupan seorang kakak yang penyayang . dia sayang akak adik-adiknya . tak macam aku :'/ aku nehh garang meletup-letup :] marah bukan apa , sebab sayang . kan adik-adikku sekalian . mwehehe ~ aku rasa terharu lah jugak sebab akhirnya aku update jugak pasal kak nyot nehh :)untuk sekian lama aku menuggu sebab tak pernah kenal apa pun akak nie . kadang-2 aku terpaksa stalker wall dia , gambar dia semua lahh . kalau boleh masuk dalam lubang hidung aku masuk , tapi tak muat ==!

# acctually , semalam adalah kali kedua aku Im dengan kak nyot , gua takut-takut berani je nehh . mana lah tahu tetibe dia hentam aku balik , siapa tahu kan ? tapi tanggapan aku salah , dia balas dengan penuh kesopan dan kesusilaan . awat bunyi macam rukun negara jea ? haha . for you kak anis , CHUP CHUP HELLO KITTY :) *lupa nak bitau uoolss , kakak nehh suka HELLO KITTY !

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman