DM 27
Posted on: Thursday 15 December 2011 |


assalamualaikum . hai guys :) sihat ? lama betul aku tak update blog . malas dah rasanya nak update-2 story dekat sini . sumpah aku dah tak ada feel kot nak berblogging . aku nak blog-walking pun dah malas . maaf yea ? so , any new story ? puiyy ! bajet macam bos jea , padahal korang hari-2 up entry baru kann ~ untunglahh . kau orang banyak ideooss . aku mana ada . aku malas nak perah-2 otak aku yang kecil nie , kesian .

teruskan dengan cerita-2 bodoh aku . hmm , next year dah tak sekolah . seronok ada ! suka ? lagilah ~ haha . tapi aku suka lagi pergi sekolah . suka sekolah tapi malas nak belajar . nanti mesti cikgu kasi homework ! huhh , memang malas jea la nak buat . kalau ada homework pun copy and paste . nie bukan aku jea okay ! ramai lagi yang buat . bila sampai malas dia tuh . tak boleh nak cakap lahh .

next , aku akan merindui zaman persekolahan ayam kampung kau :) aku rindu nak bangun pukul 4 pagi *masa form 4 lahh* hehe ~ bajett gila dow bangun pukul 4 . sebab-2 bangun pukul 4 . kau nak tahu jugak ke ? sini aku senaraikan ~

  • bajet nak chop toilet + shower
  • bajet nak mintak after kalau siapa dapat dulu .
  • bajet nak turun surau awal and solat subuh berjemaah . *padahal tidur berjemaah dgn telekung*
  • bajet nak pergi dining awal . *kononnya acik tu bagi makanan lebih lahh*
  • bajet nak pergi sekolah awal *kononnya pelajar yang punctual gila lah*
semua yang bajet-bajet kitorang buat lahh time form 4 :) kau ada ? mesti jelous lettew ? lalalala ~ aku rindu pulak time sekolah bila kelas bahasa melayu . ouhh cikgu saadah :) dikau selalu bernyanyi dengan suara nyaring mu itu ~ aku suka sebab cikgu aku jea boleh buat . cikgu kau mesti tak punya . bila time kelas math , huhh separuh kelas open table untuk tidur , siot nak mampus dow . *memasing malas nak belajar math* hahh ! padan . bila exam , menggagau cari budak suruh ajar ~

seterusnya , haha . macam karangan bahasa melayu pulak deh ! aku rindu waktu sekolah bila form 5 almaklumlah *senior* kann ~ jadi garang sekejap . garang-garang aku dalam hati ada sawah dow . ratu airmata gua nie :D tak percaya kan ? kau buat cerita sedih jea , bila aku join jiwa kau mesti aku tangkap leleh punya laa ~

punca-punca kami bangga jadi form 5 ! sini cek nak habaq kat hangpa :

  • dapat bangun lambat sebab tak payah nak chop shower . *shower dekat block form 5 belambak-lambak* puiyy .
  • tak payah heboh-2 nak turun surau macam form 4 :)
  • dapat buli budak junior yang pekak lagi pemalas . haha *sorry kak zack harus jujur*
  • dapat pergi dining lambat even ketua dining dah memekak suruh blaa ~
haha . banyak lah jugak lagi ektibiti yang ki dapat buat bila form 5 . hahh , lagi 1 bila dah form 5 boleh bawak .... HANDPHONE ! *acctually tak boleh* pandai-2 kau lahh . kann ? sendiri mau hidup . harus bijak .

-------------------- close about sekolah ----------------------

lagi nak cerita pasal apa hahh ? otak aku dah sangkut . HIKHIK . dah laa . malas nak cerita lagi , nanti besok-2 , lusa-2 , tulat ke ... bulan depan ke ? hehe ..

p/s : takde menda pun buat kat rumah time cuti nie ~ can i repeat spm paper again ? kahkahkah ! boleh laa ~ boleh laa :'(

oryte bebeh ! see yeahh . take care .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman