DM 34
Posted on: Thursday 29 December 2011 |


ding dong . hari nie memang rasa nak sangat menaip sebab hati aku PANAS . panas dengan sikap seorang perempuan yang tak tahu adab dan sopan santun . apa kau nak aku ajar macam mana sopan dan macam mana santun ? hidup kau kalau tak gelabah sekali tak boleh ehh ? macam shiall ahh perangai kau . heboh dok shit-shitt kan aku ! awat ? ang nak buncit kah ? ouhh pretty , aku nie tak lah secantik kau . tapi aku punya maruah lagi ahh ! maruah aku cukup MAHAL harga nya . jangan nak drop-2 sangat . sakai .

aku Im kau baik-2 . alah walaupun tanpa salam pembuka bicara kan ? aku tahu lagi lahh beradab . takde main terjah nak shitt-shitt sana sini . puihhh ! blab bla and bla . kau mula merepek kata aku relay sama H ! kau nak sangat ? aku boleh jea buat , tapi jangan lah bila dapat tahu nanti kau menangis tertonggeng-tonggeng kan . dah tu yang kau sibukkan . haa , thanks untuk status kau tu . jyeahh . aku mengaku aku sayang dia . tapi bukan sebagai ENCIK BOPREN but as FRIEND only :) tak percaya ? go to heaven .

kau marah aku sebab tanya soalan yang TETTT ! kau kata kat aku apa ? you bukan polis nak soal siasat i ? ehh memang ahh aku bukan polis . aku tanya . bukan siasat bahlul ! opps * sorry :/ dengan kau punya style nie aku tak boleh cakap lembut-lembut . tak makan punya . nie jahh cakap direct jea , aku nak tolong kau dekat dengan dia . tapi bila kau buat aku cemini , memang punnahh ahh kan . erghhh , dah ahh . malas aku nak cerita panjang pasal kau .

# sebab kau aku punya dosa bertambah . hekkk ! kbuy . assalamualaikum :]

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman