DM 29
Posted on: Friday 16 December 2011 |




hei babe :) what's up . haha , tengah malam nie macam borink jea ~ hmm , memang pun pada hakikatnya . haa , kena dengan tajuk sangat lahh kan , kenapa dengan aku yea ? kau kenapa nie zack ? bak kata member aku , kau angau ehh ? mesti tiap-tiap malam kau berangan kan budak tu . kentut lah korang ~ aku tak dew apa-2 okay dengan dia .

haa , kenapa kita text seharian harini ? tumben ~ aku panggil kau sukk , kau panggil aku wet ! haa ! mesti tak tahu wet tu apa kan ? erghh , itu CEREWET tahu ? cerewet sangat ke aku nie ? takpe-2 , bisa dibaiki :) haihh , kenapa hati aku kuat dekat dia ? kenapa aku rasa semacam tak percaya bila dengan dia ? kenapa jantung aku sederas sungai lui ? gagaga ~ jawab ouhh soalan aku tuh !

dia punya segala yang aku inginkan . dia tak seperti budak-2 nie . dia biasa ! dia tak SEPANAS boyfie-2 awak yang dekat luar tuh . aku tak tahu laa dekat tempat dia nie macam mana , kalau setakat nie , alhamdulillah okay :) jap ! salah tak aku tanya dia aku nie membosankan ke tak ? yuhha ! dia kata aku tak membosankan pun , kalau bosan dah lama cari alasan taknak text bagai :) sayang kau laa sukk kalau cegini <3

aihh , macam cerita dongeng dah aku nie ~ takpe , aku ikut rentak hati aku dulu . kalau tak ada rezeki , kita kena redha yea kawan-2 . jangan sedih macam nak mampus ! cait , padahal sukk nak pergi indon bulan 1 nie . memang buat aku tak center laa kan . aku cakap dekat dia cegini .

*nanti kalau you takde siapa nak buat i sakit hati ?

*nanti kalau you takde siapa nak panggil i wet macam you selalu panggil ?

*nanti kalau you takde siapa yang i nak text and call ?

p/s : BAJET GUNA I YOU JEA :) HAHA

huhh , tersiksa aku cegini lagi . takpe , aku rasa kau mungkin tahu aku sedekahkan lagu nikita willy dekat kau , lagu tu buat kau , didatangkan khas dari aku matt . i hope you like it <3 promise me : you never forget me , haha puiyyt :D geli makk , macam sinetron bodoh setiap petang jumaat .

haa , dah laa :) nak tidur nie , nanti aku up lagi storry morry dekat korang . bye .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman