DM 36
Posted on: Tuesday 3 January 2012 |


hey hai :) SELAMAT TAHUN BARU geng ! rasanya macam dah terlambat jea . memang dah lambat sangat dah pun . budak sekolah pun dah nak pergi sekolah dah besok . yang masuk asrama dah tentu-tentu balik hari nie kann ? hihihi ~ siapa yang jadi senior tu UNTUNGLAH . kerja korang membuli lah kann ? tapi jangan lupa study too :) nakal-nakal jugak . *sila ikut jejak SENIOR kau orang nie :) tettt !

wahh , baru nie my uncle kahwin maa :) seronok-seronok ! congrats to abang mahadir and kak anum :) suwweet + muwweet DOW ! haha . ada macam BOBOI MAHARAJA LAWAT TAKK ? okay tak lawak . kdiam ! sumpah penat time wedding tu . kena basuh pinggan choi . nasib baik jah minum susu ANLENE :) alah yang taknak kasi tulang reput tuhh ! tahu ke tak ? okay tahu . bagus . nasib baik lah disebalik kepenatan tu aku dapat makan aiskrim percuma . hiwhiw . berkon-kon aku bantai :) penat punya fasal .

haa , apalagi nak cakap yea ? aku dah dapat kerja . baru aja interview tadi :) sonokk ahh ! tengok aku punya boss sporting jea :) *dah puji nie , gaji lebih please :) kihkih . aku kerja dengan sepupu aku . kerja bahagian yang sama pulak tu . aihh . untung gaji berbaloi . kalau takkkkk ! babap tuttutt dia :)nakal nie . rasanya kalau takde pape khamis nie start lahh kot ? tak sure lagi ahh .

okay . khamis nie kau akan pergi . untuk sebulan DOW . kau ke surabaya :) hati-hati di tempat orang . jangan nak buat pasal kat sana . aku tahu nanti aku bantai tuttutt kau okay ! ingat ? makesure sebelum tidur harus tepek bedak sejuk . kahkah . sweet lah kau nie . tadi aku dah settle kan hutang aku yang tertuggak sekian lama . har har har ~ sumpah aku tak kesah kau nak kata suara aku sedap ke tak okay ? aku dah all out tu nyanyi tadi . huihh ~ terseksa tahu . so , tadi dikira settle k ? kau record ehh ? hihihiw ~ malu ahh . *opps , perasan sikit . nak bitaw ahh , I'M GONNA MISS YOU BABY BUNNY <3

okay . cukup . assalamualaikum :) kiss sikit ahh , muah muahh :)

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman