DM 37
Posted on: Wednesday 1 February 2012 |


assalamualaikum . should i say hello to everybody ? of course babe . for a long time aku tak update blog kan ? kan kan ? masih adakah yang merindui ? hiwhiw ==! okay . banyak benda yang nak dikongsikan . tapi tak semua kita boleh luahkan dekat blog nie . haha . sebab nanti aku takut bila ada yang membaca sampai menangis pulak . okay . tak lama lagi menginjak sebulan lahh aku bekerja dekat sukand's food PD :) siapa yang stay negeri sembilan or area-2 dekat sini tahu lah . dalam tempoh tu jugak aku berjauhan dengan seorang sahabat yang hanya dikenali sebagai HC (identiti dirahsiakan) . bhahaha .

bayak pengalaman aku dapat . dalam tempoh masa bekerja , macam-2 orang aku jumpa dekat kedai tu . almaklumlah . bila jadi waitress nie kita kena sabar . sifat sabar mesti kena kuat . haihh , kalau tak kuat dah lama aku simbah air dekat muka customer :D hehe . nasib lah tak ada customer yang selalu buat hal . you wanna know ? aku dah terror half boil egg :) kau tak reti kan ? haha . aku dah terror ikat sup :) aku dah terror setting nasi ayam . kahkah . semua ahh aku terror . kau ?

dekat sana ada banyak abang-2 . sorang abang nie i just call him ABANG DINO :) ehh gigi dia macam gigi anak dinosour lahh . comel ouhh . kecik-2 pulak tu kan . yeahh , dia seorang abang yang sangat baik and sweet . hikhokk . dia nak kawen dah lahh . takpe-2 . kita da abang lagi satu . just call him NAS :D abang ni susah sikit nak senyum . yelah , tea master dekat sukand's food . penat kut . abang nas cukup pantang kalau dia dah buat air and kita hantar balik air dekat dia , cakap tambah gula sikit , tambah susu sikit , tambah itu tambah ini ! pheww . haha , saat tu muka dia macam apa lagi . btw , dia baik sebenarnya . hahhh ! yang kat luar tu tak payah lahh nak cemburu sangat . abnag jea bukan encik bopren :D

okay . rasanya idea aku dah sangkut . so tak boleh nak process . asyik otw loading jea . kahkah . (actually dah malas nk type) mengantuk ahh . take care friends . miss you buddy . with love , ikha adzhar <3 assalamualaikum .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman