DM 41
Posted on: Monday 2 April 2012 |


Hari-hari sama sahaja . tak ada beza langsung . bangun tiap pagi mandi and siap-2 pergi kerja . rutin harian dah macam budak sekolah pun ada . Ohh ya , maaf kalau entry sekarang sudah tak ada gambar . Tak bayar pun lagi yuran broadband . biar kan tertunggak , terus tak payah online pun tak apa . hati aku pun tak ada lahh sakit .

Oh my , sekarang lepas keluar result aku macam blurr je . apasal tah ? bosan betul . everyday i kerja kerja kerja :/ penat jugak . In the same time aku dapat rasa macam mana susah mak apak aku cari duit selama ni . Penat dia , nauzubillah ! ehh , rasa macam dah lari dari tajuk .

okay , hati aku betul-2 sakit hari ni . sekian lama aku semai baja yang aku memang nak remove kau dari facebook aku akhirnya terlaksana jugak . baru puas hati nie . Susah kan ada kawan sombong macam kau . kadang-2 kau macam bagus je , memang lah pada hakikatnya kau bagus kan !

pada kau aku ni macam apa lah kan ? kau layan orang yang kau nak . padahal orang yang kau layan tu punya tali persaudaraan yang kuat dengan aku . sungguh aku marah , cemburu , kesal semuanya lah ! terkilan pun ya jugak . aku tahu lah aku tak sepetah bicara macam dia . tak secantik dia . tak semolek dia . ehh , tapi tolong lah jangan perlekehkan hati dan perasaan aku . Sengal betul .

memang betul-2 tak sangka lah ada manusia macam kau dekat dunia nie . cukup lah mulai dari malam ni , jangan pernah harap aku tegur , cakap , apatah lagi senyum dekat kau . kalau boleh nama kau pun aku tak nak dengar dah . siapa je yang sebut nama kau memang makan penampar lah jawabnya ! hari ni aku betul-2 marah , dan betul-2 sakit hati .

Puaskah ?

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman