DM 46
Posted on: Thursday 24 May 2012 |


Aku mimpi dikejutkan oleh sang jejaka . Haha *k angau :) sebab tu lahh bangun awal hari ni . Bangun dan terus pergi gosok gigi plus cuci muka . Then terbau pulak karipap . Perghh , memang sekat lah aku nak mandi kann ? Hiwhiw . Even I tak mandi I tetap wangi . No air liur basi here . Thank you :)

Hari ni , sepatutnya keluar dengan Aqem . Tapi tak jadi sebabnya biar aku jea yang tahu . Sorry aqem . Ingat kan dapat keluar sebab kau last dekat sini . Besok dah berangkat ke JB :( Bilakah kita akan bertemu lagi sahabat ? Seriously sorry gila dekat engkau . Takpe , aku doakan kau success dekat JB . Dekat sana belajar okay . Jangan buas dekat tempat orang . K gurau*

Me ? Asking about me ? Nie hahh baru dokk sudah lipat kain baju bagai :) tipah dah exited gila nak pergi study . Kawan-2 Tipah semua dah pergi study . Seronoknya mereka . Masing-2 tengah orentasi . Aww <3 tetibe teringat waktu dekat hostel :) ergh , kenangan lagi . Ya Allah , cepat kan lahh 4 jun nie . Over exited* kepohh macam aku jea study . Godaii ~

Ohh , ya . Ada sesiapa nak hulurkan sumbangan tak ? Hehe . Duit tak cukup ahh nak beli obatt gigi :) ehh silap . Den nak beli Polident . kihkih . Nampak beno tipu nyerr ! Takdelahh . Main-2 je . Hujung bulan ni Insyaallah i'm away to Tapah , perak . Nak jumpo Opah den hahh . Ghindu bebonar raso ehh ( remp-it takk? ) yang lain taknak ahh jumpo . Patah hati ~ *tetibe

Dah lahh . Nak packing barang . Nak settlekan borang-2 . Kawan-2 yang ambil Form 6 tu jangan tension-2 :) percaya padaku . Ehh , percaya pada diri :P mesti boleh punya . Walaupun pada hakikat sebenar STPM adalah exam yang paling susah di ASIA ~.~ jangan takut . Assalamualaikum .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman