DM 45
Posted on: Tuesday 22 May 2012 |


Ohh , akhirnya siap jugak blog nie . Terima kasih buat WanRoss . Haaha :D *mesti dia menyampah menggila nickname aku buat nie ! Terima kasih jugak dekat kawan-kawan yang support dari siang tadi . Cakap nak pung-pang je , padahal pakai blogskin . alamak ! *kjujur .

Then , awal lagi ni . Nak wish lah Happy Birthday buat Amalina Diyana and Que Nazifa . Senior and Junior birthday sama weyhh . Kau ado ? Haha . Semoga panjang umur . Success selalu . Amal tolong lah gemuk sikit . Takpun amik isi zack ni hahh . For Que jangan malas belajar . Spm kann tak lama lagi ?

ohh ya . sebelum terlupa . aku bukan nak bangga tahap dewa lah kan ? Tapi mengapa hari ini ramai yang buat statement yang mereka merindukan aku ? apakah yang terjadi ? mengapakah ia berlaku ? banyak betul persoalan . okay ! acctually aku juga merindui semua teman-teman aku di sekolah . Sumpah tak tipu*

Bilakah kita akan bertemu ? Kalau jumpa memang aku cium sorang-sorang . Kbye

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman