DM 42
Posted on: Tuesday 15 May 2012 |


Assalamualaikum ,apa khabar semuanya ? lama sangat dah tak update surat cinta . sungguh aku kata ni . agaknya kalau lah blog ni macam almari mesti dah berhabuk sakan kan ? Actually , aku bukan taknak update blog . Maklumlah , awak ni bekerja . sekarang dah tamat perkhidmatan awak pun berhenti lah :D ni pun baru nak curi-2 waktu update blog .okay , back to the title . KENANGAN SEMALAM ? kenapa dengan kenangan semalam . Dengan kenangan semalam satu demi satu memori tercipta . hari ni , bertarikhkan 15 mei 2012 , aku baru je tamatkan perkhidmatan aku sebagai waiters dekat Sukand's Food . rasa sedih tu , memang adalah . Ada ke orang yang berhenti kerja tak sedih ? *soalan bodoh !Now , nak tinggalkan pesan buat semua lah :)
firstly mesti lah buat bos den kan ? For abang Adi and kak Shafina , thanks sangat sebab terima saya bekerja dekat SF . Saya seronok sangat sepanjang kerja dekat situ . hmm , tipulah kalau saya kata saya tak ada terasa hati dengan akak atau abang . tapi tak apalah . semua tu saya jadikan pengajaran . saya doakan agar perniagaan akak dengan abang akak terus maju :D nanti kedai dah siap renovate , rojer-2 lahh :D I nak tengok . Kak fina , terima kasih ya buah tangan tadi :D hehe . kirim salam dekat ummi ya .
Then , abang nas : Terima kasih sebab selalu bancuh milo ais untuk ika . abang baik sangat . Walaupun ika tak rapat dengan abg macam mana abang rapat dengan atif . Kan ? hehe . Pagi tadi sebenarnya nak minum milo ais , tapi teringin jugak teh ais . last-2 , mintak teh ais :D terima kasih daun keladi , ada masa bancuhkan airnya lagi .
abang darman : hai onggut ! haha . terima kasih untuk Mix yang terakhir tadi . enak kok rasanya :D terima kasih sbb selalu masak tengahari buat kita semua . Semuanya sedap . cuma hari tu aja ada masin dikit . mungkin nak kawen kot ? haha . ika doakan semoga abang berjaya selalu . Sabar dalam menjalani kehidupan . kalau ada masalah , tinggal kasi tahu aja :D Jangan balik ya ? nanti ika merajuk >< and muka I buruk .

abang Imam : assalamualaikum comel :D hye little bro , awak nak mintak maaf kalau awak ada buat salah dekat dia :D (betul ke ika cakap nie?) okay , abaikan . untuk sir yang comel , jalankan tanggungjawab abang dengan baik dan sempurna . ika takkan lupa lagu yang abang nyanyi dekat dapur . lagu SATU ATAU DUA :D macam mana ehh abg nyanyi ? SATU ATAU DUA PILIH MAK JU ATAU IKA ? kan ? jaga diri ya . kalau ada yang order pau sayang ingat-2 lah dekat ika . opps , jadi malu ><

abang herman 1 & herman 2 : haa , ni kembar tak seiras . sorang terlebih zat dan seorang lagi kekurangan zat . korang the best lahh . jangan lupa kan ika yang garang nie okay !

buat kak nor : ika tak tahu nak cakap apa dah . jaga diri baik-2 . ika SAYANG SANGAT dekat kak nor . salam rindu dari ika disini . ada masa kita jumpa lagi :D okay .dan buat yang lain , HENDRA :D OM LATIF ;D AZIZ ;D SUFEARI ;D MAK HOTIJAH ;D BIBIK ;D BIBIK YANG BARU ;D MR . WONG . ehh , tak lupa jugak SUPERVISOR I encik TOSAN :D hehehe . ika sayang korang semua . sorry tak dapat tinggalkan apa-2 . tapi cukup kan kalau ika tinggalkan kenangan kita bersama ? sedih pulak rasanya :( jaga diri . semoga kalian terus berjaya . Assalamualaikum .

dalam senyum kami , terselit kerinduan buat kalian .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman