Me miss Her
Posted on: Monday, 21 May 2012 |


assalamualaikum . okbye :D boleh tak macam tuh ? aiyakk . aku dah menggunung tahan rindu dekat minachi ni . belum sampai sebulan lagi dia balik dari rumah aku , aku dah rindu . jujur aku kata aku bosan bila dia takde . bila ada cemburu membabi buta . dengki sana sini . hai awatif , tidakkah kau merinduiku ? ohh , geli . apa khabar mu disana ? aku harap kau baik-baik saja . Ehh , lupa pulak . awak kan budak sekolah . sambung form 6 lah katakann ? Bila kau nak kemari ? aku rinduuuu sangat . bosan . kosong hidup aku . ceh cehh ! bodek lebih* lama dah tak kbox dengan kau . wehh , nanti bila free datang lah rumah aku >.< bukan jauh punn . 4 jam je kott :D haha . kau kan dah biasa . nanti datang bawak kereta kau okay ? nanti boleh bawak aku pergi pasar . Rutin harian aku dah berbeza semenjak ketiadaan kau . Baliklahh weyhh <3 Aku mengharap dengan penuh kesabaran :D Kbye , Assalamualaikum .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman