DM 48
Posted on: Saturday, 14 July 2012 |


assalamualaikum . moaaa ! sumpah lama gila tak update blog . hahai , bersawang bukan main lagi . Ehh kitaa nak kasik tahu awak lahh kann kann . kita sekarang dah jadi mahasiswi :) walaupun bukan dari universiti tapi bangga lahh jugakk dapat sambung belajaw dekat politeknik . Attention k ! Sijil kami diiktiraf . So , jangan pandang kami dengan mata terkenyit-kenyit , kita picit nanti . Dahh .

Kita lapor diri 8 julai 2012 . Makk aihh kemain lahh ramai orang dekat sana . Naik menyampah tengok manusia . Sesakk ! menci menci . Almaklumlahh politeknik tuu kan besaw so kita kenalahh jalan jauh dari tempat park kereta ke blok kamsis *hostel . Nak daftar kamsis pungg kemain lahh lama nyaa punn adoy . Sakittt jekkkk . Brr . Tapi tak apaa sebab roomate kita budak sekolahh jugak . Aimi Begot

Daftar punn selesai , duduk lahh dalam dewann . Dah petang2 sikit baru dapat balik Kamsis . Bersyukur gila orentasi 4 hari jekk ^^ huhu . Awak hadoo ? Ahai , nak kasik tahu lahh abang cameraman tuu kemain lahh baby face punn adoy . Rossakk mata ^^ fuuu . tak tahan nak nengok . haha gurauu jekk . And now , alhamdulillah semuanya selesai dengan baik . Hope batch 94 adalah batch yang paling Awesome gila babeng dekat poli nanti . kita tunjukk satuu gambar kita dekat dalam Dewan Platinum *canggih kau nama dewan ^^


Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman