DM 49
Posted on: Wednesday 18 July 2012 |


hey assalamualaikum . moaaa ! tak lama lagi nak puasa lahh . sumpah exited . haha , korang dah ganti puasa belumm ? okay kita nak mengadu sikit dekat awakk kann . kita dah berapa hari tak ada class . sedih sangat . Lecturer asyik tak ada jekk . hm , sumpah geram . couse lain semua dah belajar pungpang-pungpag kot . pleasee pity me :(

ohh yaa . sebelum lupa . malam tadi ada latihan kebakaran . alahai kita baru nak sidai baju-baju kita dahhh tetiba bunyi loceng pulakkk . kringgggggggg dia kemain lahh panjang . acctually kita dah naik hafal semua demo yang bomba tuu buat . mana-mana sekolah punn bomba will do the same things . okay bosan ! enough .

haha , bytheway untung lahhh sorang girl nie kena angkat dengan bomba . how sweet dohh . alahai , takpekk . nanti kita kahwin kita suruh baby kita angkat kita cemtuu ohh . apa lagi kita nak kasik tahu . ohh yaa kesian jugak budak lelaki yang nak jadi model semalam . masa kena angkat dia sempat tarik seluar . opps , terlucut sikit . nasib dia comel :)

ngehngeh , dah lahhh . nak balik kamsis dahh . kita update nie dekat cyberkappe jekk . alhamdulillah ptptn dah selesai :) amin amin ^^ rindu mama and abah and adik-2 :) tu lahhh masa dekat taknak rindu dah jauh baru nak rindu . manusia memg camnie . hiwhiw . dahh lahh . bye assalamualaikum .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman