DM 53
Posted on: Saturday 21 July 2012 |


dia kawan saya . dia budak sekolah saya . dia sibengong saya . dia si gila saya . di si pisang saya . dia roomate saya . dia bukan lesbo saya . ehh ?


assalamualaikum . selamat malam awak awak semua ? haihh , dah tidur ke ? malam masih muda mak jemah oii . tidur awal pun bukan korang bangun siapkan sahur . korang bangun tinggal nak makan jekk . aku tahu tuu semua . small matter boh :D entry nie aku update sempena roomate aku yang exited suruh update pasal dia . kalau nak diceritakan segala pasal dia memang kalah karangan bahasa melayu aku .

apa jekk yang aku nak cerita pasal dia ? tak boleh nak fikir ohh sebab aku asyik bersin jekk . agak sukar untuk menaip disituu . hmm , aku lebih mengenali dia sebagai anak pakcik ABDUL RAHIMI harhar . Dia nie sumpah bengong kot . Melantun-lantun gila dia dia bila ada dekat dalam bilik . Sometimes aku naik pening dengan dia . Mental kott ? Harhar#

Me know her from ERT Dato Undang Hj Muhammad Sharip School :) We stay in the same class since form 4 and form 5. Dia duduk belakang aku jekk . #information tambahan :) hehe . Dulu sewaktu sekolah kerja dia menyanyi . takpunn buat MEMO . Sepanjang perkenalan aku dengan dia cuma SEKALI okay aku dapat memo dari dia . Repeat nie SEKALI . hoho . Sedih gila aku . duduk depan dia tapi tak dapat punn memo :( menci menci .

She's kind for me . Budak nie kaya ohhh . Kaya pegang duit . DIA selalu jadi BENDAHARI :) hobi agak ehh main-main duit nie . Kalau aku der sumpah tak sanggup . tergoda nanti nengok duit . fuuuu ~ mesti korang tertanya tanya dia siapakan ? dari tadi tak mention mention nama dia . btw nak mention buat apa ? ini bukan TWITTERRR bahh :) hehe

sini lahhh , aku mempersembahkan dia dekat dalam entry nie :) papp parra papp ! cringggggg ~


dia lah nurul aimi syahirah binti abdul rahimi :) nak numb ic ? hehe


haa , dahh tahu kannn ? now , kitorang study dalam course yang sama . Diploma Hotel Katering :) Seronokk kannn ? Dia punya seronok sampai aku tak mula lagi class . orang lain semua dah study pungpang pungpang :( sedih ya amat . haihh , sudah lahhh . aku dah tak larat nak menaip . hidung gatal . hingus pun nak keluar jekk . #tipu tipu . hmm , siapa yang nak sedekah tisu or sapu tangan sila lahh hantar dekat V4-G-!# ? cari sendiri . aku tunggu nie korang hantar tisu k ?

ps : untuk kau aimi ! aku dah update dah pasal kau . tak banyak punn adoyy . I tak berapa nak sihat lahh Ndekk :) Lain kali aku update lagi . Upah mana upahh ? harhar


Jumpa lagi yaaa ! Sayonara & Assalamualaikum ^^

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman