DM 54
Posted on: Saturday 4 August 2012 |


Alhamdulillah . Dapat jugak aku update blog kali nie . hey hey ! korang sihat takk ? kalau sihat alhamdulillah again and kalau tak sihat sila lahh pergi klinik . okay cukup ! malas nak intro panjang . aku nak cerita banyak doe kali nie . ohh yeahh ! macam-macam hal jadi 2-3 minggu nie .

last, aku nak balik bilik sebab kesian dekat Zack carik aku dari tadi :/ hahaha sorry zack. sorry sorry sorry.


kau tengok nie kau tengok ! Ini roomate aku punya pasal . Tiada maaf bagimu wahai Aimi Syahirah . Erghh , gara-gara kau aku menggelabah cari kau satu blok gila . Dah lah keluar bilik lama pulak tu .*sambil pakai towel jek*. Sampai setengah jam . Lagi-lagi waktu maghrib kann . Memang sedap lahh kalau betul-2 hilang . Gila punya budak . Banyak sangat hal ehh kau jadi roomate aku . Siku kang tahu lahh .

dahh cukup pasal dia . kalau nak ccerita pasal dia memang takkan pernah sudah . aku balik minggu nie berbekal kann 4 assignment . wahhh sangat baik yaa semua lecturer aku :) huwaa huwaa ! mengertilah ohh pensyarah , daku capekk kok =.= hehe . Nie punn baru siap satu assignment choi . Takpe takpe . Abah kata abah nak belikan laptop baruu untuk kita hey ! untuk kitaa ! untukk kitaa :)

semalam masa balik kann , dalam bas nie ada lahh satu couple duduk seat depan aku . Macam macam babak romantis dorang buat . aduhai . mentang-2 lahh aku dapat seat 11-A kann *belakang sekali okay* . Tidur sama-sama , gurau sama-sama . Erghhh . menyampahh . *geram kott* bulan puasa nie kak bang oii . agak-agak lahh . yang tak boleh blahh boleh pulak main tarik-tarik hidung . mehh sini aku tarik hidung hangpa . baru dua-dua rasa sakit kann ? hehe

ehhh , 2 Ogos 2012 ? haa , birthday adik saya . Ummi sarbiah nama nyaa :) hahai , baru 6 tahun kau budak . cepat lahh sikit besar haa . HAPPY BIRTHDAY TO YOU .
Then , at the night aku rasa macam dekat alam fantasi jek waktuu tuu . Semacam tak percaya bila ada orang ketuk ketuk hati nie minta dibuka kann . Alahai awak ^^ First time aku reject dia MENTAH-MENTAH okay . For the second time , i accept him . hekhek

FOR YOU MY DEAREST BOY !
Please take care of my heart.Once it broken I will broke your heart like you did to me :) harhar Please promise me that you will love me , care me like you do to yourself . I trust you and I'm trying to be love with you Zainuddin Son's.


Berani buat hal dengan aku ! Teruk padah nyaa .
Haa ! kejam kann aku ? kejam tak kejam lahh . kejam lagi orang yang main-main kann rasa hati aku .

Ingat nie aku nak pesan :Kalau kau tak suka dan kau tak sayang , jangan pernah bagi aku rasa benda tuu sebab rasa dia sakit kau tahu .


haa , dah dahh . besok nak balik poli dengan roomate tersayang :) 12.30 challoo to merlimau melaka *ada tak macam abg tu bg speech?* huhu . okay bye . assalamualaikum.
Buat assignmennnnnnnnnt wehhhh :'( ohhh , dia masih merajuk dengan kita . *bawa diri*

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman