DM 55
Posted on: Sunday 12 August 2012 |


heyy assalamualaikum . lahai lama nyaa aku tak update blog . hope korang sihat sihat jea ehh ? sekarang aku hidup berdua . tak solo lagi . seronok ? soalan bodoh untuk aku -.- Hmm , boleh lahh . best tak best kau try lah sendiri . kan kan ? kalau semua benda aku nak cerita memang jadi tak best ahh ! tu jea :D

orang selalu kata "watlek lahh weyhh ! adat lahh kalau bercinta ada gaduh ada baik kann ? itu normal lahh . mana ada couple yang tak gaduh ."


Oh yaa . Mungkin itu normal bagi pandangan umum . Tapi tidak kepada aku . Bagi aku lahh kan , dalam perhubungan mesti ada kepercayaan , kejujuran & kesetiaan . #cehh cakap macam bagus ! guwa tahu guwa bagus . Lu tak suka lu diam :D harhar

Aku nie pada zahir nampak jea ganas dalam erti kata lain brutal lah kononnyaa -.- Okay tak payah nak gelak sangat* dari sudut batin nyaa aku sangat lahh sensitif . aku tak boleh kena marah , tengking or something yang berkaitan lahh . aku akan emosi dan menangis akhirnyaa .

so please lahh please lahh jangan main main kan rasa hati aku . aku tak suka . kalau tak suka cara aku jujurkan sahaja . sebab dari situ aku tahu salah aku apa kann ? yelahh , kalau orang senyap jek macam mana nak tahu salah kita . ye dakk ? hishh , so fikir fikir kan lahh .

dear boy , kasih aku hanya untuk engkau . Tak ada yang lain dalam diri aku . Dan takkan berubah . so please dear make me trust on you :)


P/s- aku tak cukup kuat untuk pertahankan hubungan nie . Bukan cinta namanya jika perasaan tidak pernah terluka . Bukan kekasih namanya jika hatinya tidak pernah merindu dan cemburu . #lahai lahai . Guwa semakin jiwang .

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman