DM 57
Posted on: Saturday 25 August 2012 |


Selamat Hari Raya ! Hehe , assalamualaikum korang (: Ehh , hari nie hari raya ke-7 baru . Tapi rasa macam dah lama jek . mungkin sebab aku tak beraya ke rumah sesiapa tahun nie . Ehh , I dah 18 tahun . So , pemikiran untuk beraya macam zaman veteran dulu dah tak ada . Sorry k sorry :) Disebabkan kita masih dalam minggu pertama raya , so nak cerita pasal raya lahh kann :3 hehe

Dua hari sebelum raya means hari Jumaat lahh kann ? Acctually dah bertolak dah petang tuu dari rumah nak ke kampung .*bajet sampai malam lah* Tapi nak dijadikan cerita kereta meragam pulak malam tuu . Mesti nak tahu apa yang pecah kann ? Saluran gearbox kereta pecah . so , minyak dia keluar mencurah curah bila abah dah berhenti dekat tepi . Haihh , dipendekkan cerita ada lahh dalam 1 jam nak ke 2 jam aku bersila atas jalan tuu . sempat lagi shoot 2/3 keping gambar . ingat senang ke nak shoot tepi highway :D



haha , okay continue lagi . masuk first raya lahh :) pagi tuu terlajak tidur doe . aku terbangun pukul 8 ): sedih betul . Nasib baik malam tuu dah iron satu family punya baju . so tak ada lahh kelam kabut pagi tuu kann . Then bila dah siap-siap semua , semua family kumpul . starting dengan makan-makan sikit . Lepastuu mula lahh sesi salam bersalaman . segala tangisan tercipta pada pagi yang heninh tuu :D aku pun menangis boleh tahan . Nak tengok ? Jappp japp



amacam ? nampak macam tengah sedih ke tengah suka ? sebenar nyaa menangis . Tapi abah time dia peluk tuu sempat lagi berhujah panjang kann ? haha . mehh tengok aku salam dengan mama pulakk :)



dengan mama memang aku menangis teruk . yelahh , banyak bonaa doso ehh kek mak :/ hehe , lepastuu senyum meleret lahh sebab dapat duit raya ^^ kau hadoo ? tehee . so lepas semua tuu buat lahh apa-apa yang patut . penat dah nak bercerita . Ehh , tahun nie dapat raya dengan Gula Hati :) *duit raya saya manaaa awak ? huhu . Last but not least . Watchhhhhhhaaaa !



#sorry gambar random jekk . banyak lagi sebeno ehh ? tapi cukup lah nie jeaa :)
Ehh , saya rindu Gula Hati saya Izzat Helmy <3 . Jangan jelous k ? Tak suka kau diam *peace*

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman