DM 58
Posted on: Sunday 16 September 2012 |


heyy assalamualaikum.for a long time i tak update blog.big sorry from me.hm, biasalah banyak assignment sekarang nie.ada quiz lagi then test.sometimes tension jugak right.so in september,i wish september will be good for me insyaallah.Tapi tak pulak kan sebab banyak hal yang terjadi sepanjang disember nie.And hal yang paling worst sekali kann i breakoff dengan ijat.

okay, 5 september tarikh keramat buat aku dan dia.Even kami sekejap tapi i sayang dia.Dia bersungguh sangat masa mula couple dulu.Sebulan tu jangka masa pendek for those yang dah couple setahun dua tahun kann?For me,sebulan tu siksa bhai nak bertahan.Dengan ada somebody lagi yang kacau.Tak tertahan dah rasa hati.So,i decided to leave this lovestory.

And then,a few days later i always checking your facebook and twitter. i nak tahu apa yang you nak kongsikan hari nie.Terkadang bila i baca tweet or status you, macam dah jumpa pengganti i.alhamdulillah kalau dapat yang baik-baik :) jangan risau, even kita nothing i masih sayang you.mana tak nya, for 3 years i'm being single ladies than you come and take my heart for one month. i hargai tuu :D

hm,acctually i rindu sangat nak gelak-gelak dengan you,i rindu nak borak panjang-panjang dengan you.i nak dengar you nyanyi.semua lahh i rindu.i tak kesah you nakk kata apapun sekarang nie tapi ini yang i rasa since you pergi dan lepaskan i ijat.bukan nak cakap apa lah,sometimes tweet and status you buat i tersa dan kadang-kadang tu buat i perasan sendiri you know.Hati i selalu kata"ehh tweet nie untuk aku ke","status nie untuk aku ke"?

Babe,if you miss me too please tell me.sekurang-kurangnya rasa rindu aku kurang dekat kau.Memang i tak meroyan macam perempuan lain after break tapi hati nie sedih.i hope you understand.and please approve me back in your facebook.Last from me, i know you will get someone better than me,someone who can cares you more better than me,someone who be a faithful girlfriend for you.

I selalu doakan yang terbaik untuk you.Belajar rajin-rajin.Capai cita-cita you :D Till here, i'm sorry for all my mistake. I MISS YOUUUUUU sincerely. assalamualaikum.

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman