DM 60
Posted on: Wednesday 27 February 2013 |


Tuhan, sampaikan salam senyum manis saya dekat Bawang. Ahhh! suka tengok dia senyum tadi.
Ohh hai. Assalamualaikum. Lama dah tak update blog. K abaikan. Yes yess and alhamdulillah sebab hari ni happy sangat. Happy sebab lecturer tipu kitorang semua. Kononnya kata nak pi 'ZOO MELAKA' tapi haram jadah tak pi. Nak tahu kitorang pi mana? Kitorang pi Kolej Komuniti Jasin :3

 Okay, dengan keadaan bas kontot yang boleh muat beberapa orang saje. Yang Encik Alvi asal boleh suruh sumbat sampai belakang. "Belakang lagi belakang lagi -.-" Aku dah macam ada dalam bas Cityliner. You know Cityliner? Tak tahu? Pi Melaka Central. kbye. Okay, sebabkan bas kontot tu kontot tambah pendek, haha. So ambil masa dalam 15 ke 20 minit jugak lah nak sampai Kolej Komuniti tu.

Sampai-sampai je biasalah Encik Alvi bukak tazkirah. Pehhh, hidup-hidup students dia kena tipu. #Encik Alvi jahat! tak suka tak suka! Dushh :O Hm dan Hm, aku kena masuk first group. Oh! Nikmat gila masuk first group. Tapi kesian dekat Qila sebab dia sorang je dekat group second :( sorry Qila. Yang si Wancaa dengan 'Muka Selamat' dia dapat first group sama aku bukan main lagi :) hahaha. Okay, lepas dah stay dalam group memasing. Kitorang masuk Studio :p Best! Then, sesi lecture sangat lah membosankan tahap maksima. Sampai aku kacau Wanca. Aku kacau Afiq. Aku gelak-gelak dengan jijie. Hadui, cam-cam aku ni. Bukan nyee focus sangat. Lecturer tupun duduk aje. Sebabtu aku takde semangat. Tapi dah nak pukul 3 lebih camtu dia baru abngun then buat praktikal sikit pasal kamera. Nice lahh. Dia tahu pasal kamera ni. Tapi Encik tu kena tahu Canon and Nikon. Tak boleh tahu satu jenis aje. Sebab mostly orang Malaysia eli jenama ni. Okay, dah aku penat nak cerita. Aku tahu, kalau korang bukak blog korang bukan baca pun. Saje nak tengok gambar. Hahaha. Here we go.
  sweet tak sweet tak? Cakap sweet! kalau tak aku delete gambau ni. Haha!
 #ehh selingan. sebenarnya aku suka tengok dia senyum. Dari first week perjumpaan kelab aku suka tengok dia senyum. Dia suka senyum nampak gigi. Dan aku rasa senyuman tu ikhlas. Eh pasal aku ni? Hahhaha! Cerita sini habis sini lah. Aku tak harap pape pun dekat Haikal tu. Kalau boleh nak berkawan dengan dia. Nak bertegur dengan dia. Tapi takut :/ Hm. Tapi sumpah dia comel. So lepasni if ada korang terperasan dekat twitter aku nama 'BAWANG' or tweet nama 'BAWANG'. Tu Haikal lahh yee. Haha. Aku malas nak mention nama dia dekat twitter. Kalau boleh aku je yg tahu. Tapi kalau aku keep on tweet 'BAWANG' mesti ada yang tanya. Kang tak memasal awek dia marah ke, cemburu ke? Ek? Mana nak tahu kan.
  Aku rasa ini bukan gambar curi. Rasanya dia tahu kot aku ambil gambar dia. Dah abaikan. At last, me so happy today with them. Dapat jugak aku bertegur dengan dorang. Korang the best. Leffchuuuu

Tuan Tanah Kedaung
Hi and Assalamualaikum. Zalikha here. Si tembam malu 19. Haha, Can call me Ikha or Zack. Currently stay in Negeri Sembilan. Hobin Jang Hobin ^^

https://twitter.com/IkhaAdzhar
FB: Ikha Adzhar
Mukadimah ^^

Walau ketawa aku dilabel oleh mama sebagai sangat tak sopan . Cara jalan aku seperti lelaki badan berketak ketak atau lebih dalam bahasa sopannya sado , dan cara aku duduk tak seayu senah kat kampung , hati dan perasaan aku Alhamdulillah masih kekal ikut fitrah . Hi , aku gadis berumur 19 tahun. Maih menuntut di Politeknik Merlimau. Aku muslimah dan aku bukanlah penyangak. Insyaallah.

Credits
Templete and edit by : Nadirah Izzaty
Bullets from: Kari Pixel and Cici
Image hover by: Muazz Adli
Inspired by:
Header by: Luqman